Coca-Cola buteliukui 100 metų

Didžiausia pasaulyje gėrimų gamintoja „Coca-Cola” švenčia savo buteliuko klasikinio dizaino 100 metų jubiliejų. Drauge su pasaulinio garso žvaigždėmis Lietuvos Eurovizijos atstovai Monika ir Vaidas tapo kampanijos „Džiaugsmo bučinys“ („Kiss Happiness”), skirtos paminėti šį jubiliejų, veidais.

Buteliuko, suteikusio formą visų laikų populiariausiam prekės ženklui, istorija prasideda 1915 m., kai „Coca-Cola“ stengėsi atremti daugybę ją kopijuojančių prekės ženklų. Kompanija ir gėrimą išpilstantys partneriai suformulavo iššūkį JAV bendrovėms, dirbančioms su stiklu. Jų buvo prašoma sukurti „išskirtinį buteliuką, kuris atpažįstamas net liečiamas tamsoje ar sudužęs ant žemės“.
Konkursą nugalėjo Terre Haute mieste įsikūrusi „Root Glass“ kompanija, kurios sukurtas buteliuko dizainas atkartojo prailgintą kakavos pupelės formą ir jos briaunas. 1915 m. lapkričio 16 d. šis dizainas buvo užpatentuotas. Nuo to laiko jis įkvėpė ir buvo naudojamas daugybėje reikšmingų kino, dizaino, taikomojo meno kūrinių, tapo visuomenės istorijos dalimi.
2015 m. „Coca-Cola“ švenčia savo buteliuko šimtmetį. Jis bus pažymėtas specialia kampanija, kurios dalis yra naujos reklamos su tarptautinėmis žvaigždėmis Marilyn Monroe, Avicii, Rita Ora, o Lietuvoje – su atlikėjais Monika ir Vaidu, kurie šiais metais atstovaus Lietuvą Eurovizijoje. Reklamų pagrindinė mintis yra pavaizduoti, kad kiekvieną kartą geriant „Coca-Cola“ ji tarsi pabučiuoja mus ir tai jau vyksta 100 metų! https://www.youtube.com/watch?v=nTXGArKCEwg
Kontūrinis „Coca-Cola“ stiklo buteliukas yra dizaino klasika, pergyvenusi laiko išbandymus ir mados pokyčius. Norėjome, kad jo šimtmečiui skirta kampanija paminėtų turtingą „Coca-Cola“ istoriją per paskutiniuosius 100 metų ir atskleistų, kaip šis prekės ženklas yra ir išlieka popkultūros ikona“, – sakė Ieva Matulaitienė, „Coca-Cola“ rinkodaros vadovė Baltijos šalyse.
Kampanijos „Džiaugsmo bučinys“ metu bus išdalinti 410 000 nemokami buteliukai „Coca-Cola“ gėrimo, o apie akciją bus pranešta lauko, televizijos ir socialinės žiniasklaidos kanaluose.