Coca-Cola“ atstovai pasibels į Vilniaus ir Kauno gyventojų namų duris bei kvies atrasti daugiau laiko artimiesiems

Gaiviųjų gėrimų gamintoja „Coca-Cola“ antrus metus tęsią unikalią kampaniją – judėjimą „Kartu skaniau“, − kuriuo siekiama gyventojus paskatinti atrasti daugiau laiko patiems brangiausiems žmonėms ir kasdien vakarieniauti ar pietauti kartu. Balandžio 10 – gegužės 5 dienomis „Coca-Cola“ atstovai lankys Vilniaus ir Kauno gyventojus bei dalins jiems ypatingus dovanų rinkinius, kurie, tikimasi, įkvėps gaminti bei valgyti kartu su artimaisiais. Kampanijos metu planuojama pasibelsti į kas dešimtas namų duris.
„Pernai vykdydami bandomąjį projektą sulaukėme labai palankios žmonių reakcijos – mums buvo atvertos daugiau nei 8 iš 10 durų. Todėl nutarėme kampaniją šiemet tęsti ir lankyti Vilniaus bei Kauno gyventojus. Pastebime, kad šiais įtampos ir skubėjimo kupinais laikais žmonės praleidžia vis mažiau laiko valgydami kartu su artimaisiais. Tad savo kampanija siekiame suartinti gyventojus su jų šeimomis ir pakviesti smagiai praleisti laiką drauge“, − sako bendrovės „Coca-Cola“ vadovė Baltijos šalims Ieva Matulaitienė.
„Coca-Cola“ komanda Vilniaus ir Kauno gyventojams įteiks po specialų dovanų rinkinį, kurį sudaro 1,25 l talpos „Coca-Cola“ butelis ir maisto produktai bendrai vakarienei. Gyventojai galės rinktis įprastą „Coca-Cola“ gėrimą arba becukrį „Coca-Cola Zero“. Kad gautų dovanas, nieko papildomai daryti nereikės – tik dovaną priimti. Gyventojai nesunkiai pažins „Coca-Cola“ atstovus iš specialios aprangos bei tradicinėmis raudona ir balta spalvomis papuošto automobilio.
Kampanija bus vykdoma darbo dienomis nuo 17 iki 20.30 val. ir savaitgaliais nuo 10.30 iki 20.30 val. Vilniuje kampanija vyks nuo balandžio 10 iki gegužės 5 d., Kaune – nuo balandžio 19 iki gegužės 3 d.
Sužinoti daugiau informacijos apie kampaniją „Kartu skaniau“ galima apsilankius svetainėje www.coca-cola.lt.  

Apie bendrovę „Coca-Cola“:

Didžiausia pasaulyje gaiviųjų gėrimų gamintoja „Coca-Cola“ kompanija siūlo per 500 gazuotų ir negazuotų gaiviųjų gėrimų prekės ženklų. „Coca-Cola“ prekės ženklų vertė – 20 milijardų JAV dolerių. Jame svarbiausią vietą užima populiariausias pasaulyje prekės ženklas „Coca-Cola“. Taip pat tokie prekės ženklai kaip „Diet Coke“, „Fanta“, „Sprite“, „Coca-Cola Zero“, „vitaminwater“, „Powerade“, „Minute Maid“, „Simply“, „Georgia”, „Dasani“, „Fuze tea“ ir „Del Valle“. „Coca-Cola“ yra didžiausias pasaulyje gazuotų gėrimų, paruoštos vartoti kavos, sulčių ir sulčių gėrimų tiekėjas. Didžiausios pasaulyje platinimo sistemos dėka, daugiau kaip 200 šalyse gyvenantys vartotojai per parą suvartoja apie 1,9 milijardo vienetų kompanijos gaminamos produkcijos.
Įsipareigojusi kurti tvarias bendruomenes, kompanija siekia maksimaliai sumažinti jos veiklos gamtoje paliekamą pėdsaką – palaiko aktyvią, sveiką gyvenseną, kuria saugią ir visapusišką darbo aplinką, ir skatina šalių, kuriose veikia, ekonomiką. Kartu su išpilstytojais ir daugiau kaip 700 tūkst. sistemos partnerių, „Coca-Cola“ yra didžiausių pasaulyje privačių darbdavių dešimtuke.
Daugiau apie kompaniją: www.coca-colacompany.com, „Twitter“: twitter.com/CocaColaCo; Blogas: www.coca-colablog.com; „LinkedIn“: www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company