Aplinka, kurioje nėra reklamos vaikams


„The Coca-Cola Company“ yra viena iš ES įsipareigojimo (nuoroda), savanoriškos lyderiaujančių maisto ir  gėrimų  įmonių  iniciatyvos  keisti  maisto  ir  gėrimų  reklamą  vaikams  iki  12  metų,  steigėjų. Įsipareigojimas vienija 21 įmonę, kurios įgyvendina maždaug 85 proc. maisto rinkodaros kampanijų visame žemyne. Šio įsipareigojimo bendras tikslas –apriboti maisto, turinčio didelį druskos, cukraus ir riebalų kiekį, reklamos poveikį vaikams. 

2017 m. „The Coca-Cola Company“ ES įsipareigojimo laikėsi 96,2 proc. televizijos reklamų, 100 proc. socialinėse medijose ir 100 proc. kompanijos valdomose interneto svetainėse.

2018 m. ES įsipareigojimas, siekiant padidinti skaidrumą ir atskaitomybę, buvo patobulintas. Buvo pradėtas taikyti mechanizmas, kuriuo visuomenė ir organizacijos gali išreikšti susirūpinimą dėl konkrečių rinkodaros kampanijų atitikimo šiam įsipareigojimui. Daugiau informacijos rasite čia (nuoroda).